Exploderande känslor...

Igår var nog den värsta dagen någonsin! :S Eftersom Tide fortfarande var hostig så åkte jag inte ut till stallet. Hennes ägare tog hand om mockningen. På kvällen tog det slut mellan mig och Christian, efter en lång, extremt känslosam konversation... Efter det gick det bara utför. Mina känslor exploderade och jag fick världens utbrott. Jag har nog aldrig gråtit så mycket och så häftigt som igår... Skrämde även livet ur mina föräldrar... :'/ Hoppas att jag aldrig, någonsin, får uppleva något sådant igen! :S

Nu ska jag cykla iväg till Universitetet och låtsas som om ingenting har hänt. Får väl se hur bra jag lyckas med det...

Kommentarer
Postat av: Christian

Nej, usch sådana saker vill man helst inte uppleva!

Känner mig hur olycklig som helst. :´(

2009-04-06 @ 09:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0