Flyende sniglar

Fick hem macrolinskitet som jag beställt, "kort-på-kort" VISA bankkortet med Malaika som motiv, ett 4 gb minneskort, dvd-filmen "Australia" och en nalle med en t-shirt med tryck av en bild på familjen i brevlådan idag! xD När jag kom hem från Universitetet såg jag att brevlådan var proppfull med paket! Det var nog första gången någonsin som allt i brevlådan bara var till mig, haha! xD Nallen hade jag dock beställt till min mamma som "krya-på-dig-present." Hon blev superglad! :D

Fotade en massa macrobilder. Blev mest nöjd med en som jag tog på en stackars snigel som sakta men säkert flydde undan den kraftiga nederbörden. :p 

När jag kom till stallet hostade Tide lite och var dyngsur från regnet och hon fick ha ett fleece-täcke på sig för att torka och värma sig. När jag kratsade hovarna märkte jag att skon på höger framhov satt lite löst, så det blev en riktigt kort skrittur inne i ridhuset (ca. 10 min). Hon snubblade till ett par gånger, så jag ville inte riskera något! :/ Dagen har faktiskt varit helt OK! Snart är det Påsk! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0