Inga svanar vid svansjön

Igår slappade Linnéa och jag lite till innan mina föräldrar kom och hämtade mig. Kan inte direkt påstå att det var den bästa dagen, men men... saker och ting löste sig tillslut!



Idag har vi haft lite "vårstädning" här hemma där jag bl.a. har fått gå igenom mitt rum och sortera plus städa lite i min garderob. :p Det är inte direkt alla kläder som man använder längre, haha! xD Städningen fick ta en liten paus då päronen och jag åkte iväg till Tysslinge för att spendera "familjetid" och kanske se och fota lite svanar. När vi kom dit fanns det inte en enda svan i sikte, haha! xD Så jag fick fota lite landskapsbilder och flygande kajor (det fanns hundratals!) istället. :p Efter Tysslinge-visiten åkte vi vidare till sommarstugan i Klockhammar en sväng. Det var trevligt! :) Vädret hade kunnat vara liiite varmare, men jag ska väl inte klaga då det ändå var hyfsat fotoväder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0