Kung Fu Panda och Förhäxad

Igår åkte jag till stallet på morgonen för att rida Tide och mocka m.m. i stallet. :p Tog äntligen med kameran. ;)

Tide var nyfiken och glad, som hon brukar vara. :) Hon nosade jättemycket på min kameraväska när jag ledde henne, haha. xD Den var tydligen jäääättespännande. :p Tide hostade ingenting när jag hämtade in henne, gjorde henne iordning eller när jag red henne. :) Red ca. 20 min ute i paddocken och skrittade mest. Red lite ridvägar och tog ett par steg i trav. Ville inte anstränga henne riktigt än. Hon var jätteduktig, som vanligt! :)

Efter stallet åkte familjen iväg för att ha påskmiddag hemma hos morföräldrarna. Det var mycket trevligt! Vi åt bl.a. Helmi och Lasses goda "klappgröt" och tittade i gamla fotoalbum. :)

På eftermiddagen följde jag med kusinerna till Arboga för att sova över där. Linnéa och jag hyrde film, "Kung Fu Panda", och kollade på den efter att vi hade kollat på "Star Wars - IV" på tv, haha! xD



Idag har det varit en slappardag. :p Linnéa och jag har mest tagit det lugnt - tittat på tv, gosat med Lotus (hennes leguan), hoppat lite studsmatta m.m. Vi kollade på "Star Wars V" på tv sedan kollade vi på typ 8 avsnitt från första säsongen av "Förhäxad", haha! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0