Nikon D90

Imorse mådde jag inte så bra. Kände mig febrig och kom inte upp ur sängen först... drömde att jag skickade ett sms till min grupp och förklarade att jag skulle bli sen, men tydligen hade jag inte gjort det fastän drömmen kändes helt verklig! :p Mela ringde mig ca. 10.30 och frågade var jag var. Jag yrade något om att jag trodde att jag hade skickat ett sms osv. Mela lät jätteförvånad: "väckte jag dig?" frågade hon. Tillslut kom jag upp ur sängen, gjorde mig iordning och cyklade iväg till Universitetet. Satt med gruppen i några timmar fastän jag inte kände att jag kunde tillföra så värst mycket... :/ Efter Universitetet hade mitt avi äntligen kommit och jag rusade iväg till Posten för att hämta min Nikon d90 med VR 18-200 mm! :D


På kvällen åkte jag iväg till stallet. Mådde lite bättre efter ett par Alvedon. :p Men jag tog det lugnt i stallet! Red Tide i paddocken i ca. 15 min, men hon hostade jättemycket så jag blev orolig och ville inte rida henne hårt. Hon "bock-skuttade" även till några gånger. Jag ledde in henne i ridhuset (där det var lite varmare) och skrittade av henne i ca. 10 min. Lilla gumman! Hon får sova med sin gröna "pyjamas" ikväll så att hon håller sig varm (om det är en förkylning som hon har råkat på, stackaren!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0