No more cows

Idag hade jag "photosession" med morfar i Oset. :) Det var isigt kallt och ganska molnigt, så de flesta bilder blev lite mörka. Trots detta blev det hundratals bilder och vi var ute och promenerade runt naturreservatet i drygt 2,5 timmar! xD Fick faktiskt några bilder som jag blev ganska nöjd med! :) Kameran är helt klart vad jag förväntade mig och mer därtill! Nikon D90 är helt underbar! :D När vi kom till Oset såg vi att de hade tagit ned stängslen. Jag frågade min morfar om inte kossorna hade tagits ut än. Han berättade att ägaren hade tagit livet av sig! :S ... Detta betyder bl.a. att det inte verkar som att de söta Highland Cattle korna kommer att komma tillbaka till deras betesmarker i Oset... Det var en tragisk nyhet! Men trots detta försökte vi koncentrera oss på vårat uppdrag: naturfotografering. Vi stannade även till vid stugan och fikade lite innan vi bestämde oss för att vi var nöjda med våran fotorunda. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0