Sommarstugan

Imorse kom Henrik, Linnéa och Tarja för att hämta upp mig och köra mig till sommarstugan. :) Väl där startades grillen och Henrik grillade revbensspjäll och korv. Det blev en riktigt god lunch! :) Linnéa och jag promenerade runt i dalen och runt omkring och jag tog hundratals bilder av olika motiv. :) Senare åkte vi alla iväg (Josefin och hennes kille Adde också) till Rusakula med bilen. Vägen var alldeles full av gyttja, snö och is så Henrik fick fullt upp med att försöka parera bilen för att undvika sladd. :p Vi tog oss nästan hela vägen upp med bilen, men vi vågade inte riktigt och fick stanna en bra bit innan. Resten av biten sprang/skuttade vi medan jag lät min kamera gå varm. ;) När vi kom fram till utsiktsplatsen blev vi helt tagna av den otroligt vackra utsikten. :) Den kom, självklart, även med på kort! ^^ Det har varit en väldigt bra dag och nu är det tv-mys som gäller! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0