Var är mitt avi?

Idag träffades vi kl. 10 på Universitetet för att ha grupparbete. Vi fick väl ändå hyfsat mycket gjort, trots att alla var riktigt okoncentrerade och pratade i munnen på varandra om allt annat förutom arbetet, typ! xD Stackars Nanna fick anstränga sig jättemycket för att kunna tänka på vad hon skrev, då ljudnivån i det lilla grupprummet var så hög att en tant kom in och bad oss sänka den, haha! xD

Vi hade även handledning kl. 13-14 och fortsatte att arbeta ca. två timmar till efter det. Jag blev riktigt irriterad då jag, genom att spåra med Kolli-ID numret på Postens hemsida, såg att min systemkamera redan var i Örebro och väntade och att avi hade skickats hem till mig. Men när jag kollade i brevlådan hade jag inte fått aviseringen än... gaah! o_O Hoppas, hoppas på imorgon så att jag kan hämta upp kameran innan helgen! :p

När jag kom hem från Universitetet gick jag nästan rakt upp till mitt rum för att vila i sängen. Vaknade ca. 3,5 timmar senare, kl. 20. xP Jag var verkligen astrött! :O Somnade med kläder, smink och halsband fortfarande på! xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0