Barbacka

Tog en sväng till stallet idag. Fick mocka både Tides och Roadies box, då mamma, av självklara anledningar, inte kunde följa med som det först var tänkt. Det gick ganska lätt ändå. Camilla var där och mockade Mackies (hennes häst) och Essets box när jag kom, så jag fick vänta en liten stund på skottkärran, men vi pratade om allt möjligt så tiden gick fort. :) Hon berättade att hon skulle tävla i 1.10 m klassen på Karlslund imorgon! Hoppas att jag hinner se henne hoppa och kanske fota lite, men det beror som sagt på eftersom jag själv har hoppträning mellan kl 15-16... *pirrigt*

Sedan kom Titti och pysslade om Roadie (efter att jag berättat vad som hänt mamma :/) och vi gjorde iordning hästarna för lite barbacka ridning i skymningen. Vädret var precis lagom kyligt och solen hade nästan hunnit ned över horisonten. Det var supermysigt! Blev ingen ridhus träning med Tide idag, det blir imorgon istället då Eva ska instruera mig på morgonen innan jag åker vidare till hoppträningen. Det är full rulle! Och tyvärr har mina böcker inte blivit lika använda dessa dagar som jag skulle ha velat... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0